New York ji je dal več, kot si je želela

Slovenski oblikovalki Nini Šušnjara je uspel preboj v tujino.

6.10.2015 ob 6:30

05_nina-bg.jpg

Modna oblikovalka Nina Šušnjara je že pred poletjem naznanila, da se bo lahko kmalu pohvalila z odmevnim uspehom, na katerega marsikateri oblikovalec čaka celo kariero. Prenovila je modno znamko, spremenila njeno ime, k sodelovanju povabila strokovnjake za različna področja, s katerimi so v okviru newyorškega tedna mode predstavili svojo novo zgodbo. Modna znamka Susnyara se je predstavila na newyorškem tednu mode!


Že slediš Mični na Facebooku?

"Kolekcijo pomlad/poletje 2016 sem v New Yorku  predstavila na dogodku, ki je  namenjen neodvisnim oblikovalcem," nam je povedala po vrnitvi iz modne prestolnice.

Kako slovenski oblikovalki uspe priti na takšen dogodek?
Ker gre v modi za kulturo, umetnost in izražanje, je vseeno, iz kje produkt prihaja. Morala sem se dokazati s svojim delom in pri tem ni bilo pomembno od kod prihajam.

01_nina.jpg

Koliko časa so potekale priprave, saj je videti, da ste si zamislili celotni koncept znamke in ne le oblačila, ki ste jih predstavila?
Pravzaprav sem delala tako, kot da sem sprejeta že ves čas. Z ekipo smo verjeli v znamko in kolekcijo, tako sem ves projekt zasnovala že veliko pred samim izborom. Kot ste opazili, nič ni bilo prepuščeno naključju in samo tako sem želela predstaviti svojo prvo kolekcijo pod znamko SUSNYARA. Sem perfekcionist in kar se je dalo sem planirala že veliko prej.

Za predstavitev na reviji ste prejeli ogromno čestitk, katerim se pridružujemo tudi mi. Kaj pa konkretna naročila?
Dobila sem še več kot sem si želela. O poslovnih dogovorih žal ne smem govoriti ampak lahko povem, da so bili sestanki uspešni.

Predstavljena je bila kolekcija Kardia.
Pri celotni kolekciji in konceptu gre pravzaprav za srčni utrip, novo življenje, svež začetek in preporod. Kolekcija govori o samem začetku znamke in kaj se z njo dogaja. Govori o meni.

V kateri pa je znova poleg blaga uporabljen zanimiv material …
Surovi materiali me vedno znova navdihujejo. Trenutno je to les, ker je retro, kul, topel in naraven. Uporabila sem ga v nakitu in torbicah. V sami kolekciji se nahaja tudi nekaj "show" kosov - editorial kosov, ki bodo namenjeni ekskluzivno za fotografiranja, odre in dogodke.

Kakšna ženska se bo našla v Kardia oblačilih?
S U S N Y A R A ženska je moderna, sodobna in samozavestna ženska. Je ženska, katere nečimrnosti lahko konkurira le njen smisel za humor. Je inteligentna, ampak igriva. Ljubi glamur, vendar iz varne distance. Spremlja modo in o njej veliko ve. Ni zaletava, čeprav ima rada luksuz. Le tega si brez slabe vesti privošči, v primeru, da kupuje, trajen, kvalitetni produkt, ki ji poleg naštetega v vsak dan vnese malo sanj in jo tako subtilno izriše iz sivine.

Ali bomo tudi Slovenci lahko videli vaše kreacije?
Ker gre za kolekcijo pomlad/poletje 2016 bo le ta tudi takrat na prodaj. Zaradi velikega povpraševanja pa je kar nekaj kosov že takoj možno kupiti po predhodnem naročilu. Naj omenim da gre za omejeno število naročil.

Avtorica: Daša Mavrič

Foto: osebni arhiv, Klemen Razinger


oddajte komentar

preberite tudi

6 stvari, ki jih vsaka ženska potrebuje za dobro in zdravo spolno življenje

Šest posledic prve ljubezni, s katerimi živimo vse življenje

Te nenavadne odločitve lahko rešijo vajin zakon (ali zvezo v krizi)